Ticnova

Actualització de les instal·lacions de Best Hotels

La cadena hotelera espanyola Best Hotels, la qual gestiona 37 establiments, sempre ha apostat per l’optimització i modernització de les seves instal·lacions. És per això que des de Ticnova els hem ajudat a millorar-les amb solucions de connectivitat i videovigilància en cinc dels seus hotels principals.

Plantejament de la problemàtica del client

Des que Best Hotels es va crear al 1994 no ha parat de créixer. En tots aquests anys, els avenços tecnològics i les necessitat dels clients han experimentat canvis constants. Aquest fet ha implicat que les infraestructures de tots els seus hotels s’haguessin d’adaptar i millorar per cobrir tant les necessitats actuals com futures.

Hotel Best Semiramis

Per aconseguir-ho, la cadena hotelera espanyola es va plantejar la necessitat de millorar les instal·lacions tecnològiques en diversos destins hotelers com Best Negresco I i II, Best Andorra Center, Best Tenerife i Best Semiramis.

En aquests establiments s’hi va detectar un problema comú: la necessitat de millorar la connectivitat a les instal·lacions internes i externes, tant a nivell d’abast com de concurrència. A més, també es requeria la millora i l’ampliació de l’equip de videovigilància.

Donat que avui en dia els clients d’hotels i resorts turístics requereixen o, més ben dit, exigeixen una connexió inalàmbrica eficaç, Best Hotels va apostar per renovar les seves infraestructures. Van contactar amb Ticnova per per tal que fessin una avaluació i una proposta adaptada a cada un dels establiments comentats anteriorment.

Una solució a mida

Després de fer una anàlisi de les instal·lacions, es va elaborar un projecte a mida específic per a cada cas, tenint en compte diversos aspectes: la quantitat de clients que podien allotjar-se a cada un dels hotels, el nombre de plantes de cada edifici i la superfície exterior.

Ampliació del sistema Wi-Fi en exteriors

La solució es va estructurar de la següent forma:

  • Integració d’un sistema de cablejat estructurar.
  • Instal·lació de més de 100 antenes per hotel, tant dins de l’edifici com a les zones exteriors, segons les necessitats de cada site.
  • Electrònica de switching.
  • La configuració de tot el sistema Wi-Fi.
  • Instal·lació de videogravadores, càmeres internes i externes.
  • Configuració del sistema de videovigilància.
Monitor del sistema de videovigilància

Vam dur a terme aquest projecte amb productes Ubiquiti, una marca d’Estats Units especialitzada en xarxes inalàmbriques. Es va decidir treballar amb aquest proveïdor per les seves garanties de qualitat, prestacions i abast dels seus productes. A més, també es va ampliar el sistema de videovigilància amb equips d’aquest mateix fabricant.

Avantatges de treballar amb Ticnova

Les grans empreses com Best Hotels han de comptar amb un proveïdor de material informàtic i tecnològic de confiança per tenir optimitzades les seves instal·lacions. A més, si aquestes empreses compten amb diversos establiments, ja siguin dins d’una mateixa localitat o en diverses ubicacions, l’avantatge és que es donarà un mateix servei però sempre adaptat a les necessitats de cada instal·lació.

Treballar amb material d’un mateix fabricant també agilitza la gestió i la instal·lació dels equips. També permet treballar amb uns preus més ajustats i similars per a cada projecte, tenint en compte que la quantitat de dispositius podrà variar en funció de la superfície de les instal·lacions, com ha sigut el cas.

El fet de treballar amb Ticnova implica que el projecte es gestionarà de principi a fi pels nostres especialistes. Des de l’avaluació i anàlisi de la problemàtica, seguit per una proposta a mida, oferint un pressupost ajustat, la instal·lació dels equips i sistemes, el seu manteniment i, si el cas ho requereix, la formació del personal per tal de poder treballar amb aquests equips.

Sempre tenim en compte valors com la proximitat, la confiança, el compromís… i intentem traslladar-ho als nostres projectes oferint una garantia de qualitat i de fiabilitat amb tots els nostres productes i serveis.

A més, comptem amb un servei tècnic a nivell nacional. Gràcies al nostre personal i a les més de 320 botigues físiques que tenim per tot el territori espanyol, podem donar una resposta al moment i assistència en menys de 4 hores (sempre en funció de les necessitats del client).

En aquests moments, Best Hotels té cinc dels seus hotels optimitzats i preparats per oferir una connexió de qualitat als seus més de 3.000 usuaris, a més de disposar d’un sistema de videovigilància ampliat. I nosalrtes seguirem oferint-los assessorament tecnològic sempre que el necessitin, ja sigui amb els serveis que hem dut a terme o amb nous projectes.