ACTUALITAT

Torna el “Pla Renove” a les botigues d’informàtica BEEP i PCBOX

• Per quart any consecutiu, el grup TICNOVA ha posat en marxa aquesta campanya promocional amb la qual ofereix fins a 150€ per un portàtil vell i fins a 110€ per una impressora.

Sota l'eslògan "Pla Renove: et donem fins a 150€ pel teu portàtil vell i fins a 110€ per la teva impressora", les botigues d'informàtica BEEP i PCBOX, pertanyents al grup TICNOVA, han posat en marxa, per quart any consecutiu, aquesta campanya promocional per a "la volta".

“Després de l'èxit dels anys anteriors, vam decidir realitzar una altra vegada aquesta iniciativa amb la qual pretenem facilitar l'adquisició d'un portàtil o impressora a tot aquell que en necessiti un de nou, oferint-li un bon descompte per l'equip que vol renovar”, afirma Joan Ballester, Director General i de Màrqueting de TICNOVA.

Així, de l'1 al 25 de setembre, les cadenes BEEP i PCBOX ofereixen fins a 150€ per un portàtil vell en comprar un portàtil nou i fins a 110€ per una impressora vella en comprar un equip de la marca Brother.

Més informació de la promoció a:
www.beep.es i www.pcbox.com

Web Adequada